söndag, mars 19, 2006

THE WEST WING: Någon kanske skall skaffa sig ett liv!?

Jag både ler stort och skakar lätt bekymrat på huvudet.

Om jag är lite vilse när jag hetsar upp mig över reglementsvidrigt klädda militärpoliser vad skall man då inte säga om detta?

En sida med hemmagjorda musikvideos med de två West Wing-karaktärerna Josh Lyman och Donna Moss och deras hittills outlevda kärlek till varandra.

Det måste ha tagit ett tag att klippa ihop de där filmerna. Lägg då också märke till att vissa bidrar med betydligt fler än en film. Har inte sett alla filmerna - så kul är det inte - men av de jag såg var denna (Separate Lives) den bästa.

Inatt, svensk tid, sänds den 7:e säsongens 14:e avsnitt "TWO WEEKS OUT". Två veckor senare kommer det första av två avsnitt som behandlar valdagen då vi som hänger med i amerikansk takt kommer få veta vem som tar över Vita Huset efter Jed Bartlet.

Jag orkar knappt vänta. Kanske man skulle sätta sig och redigera ihop en musikvideo eller två i väntan på nästa avsmitt!?

Inga kommentarer: