lördag, september 16, 2006

Träffade Maud idag.

Per Ankersjö, Solveig Ternström och Maud Olofsson valspurtar i Stockholms city.

Maud Olofsson valspurtade i centrala Stockholm idag. Tog med mig sonen och gick dit för att ge mitt stöd så här i valrörelsens sista skälvande timmar.

Fick också möjlighet att träffa henna och språkas lite.

Hon är en förtjusande personlighet som det är mycket lätt att charmas av.
Min son och min partiledare.

Känns bra att ha en partiledare som är så lätt att tycka om.

BTW: I morgon ger vi Göran Persson ledigt i minst fyra år så han kan åka till sitt älskade "Torp" med sin Anitra och ta igen sig efter 10 år som statsminister.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Lycka till imorgon nu! :)

Fredrik Bojerud sa...

Tack Björn!

Räknar med ett kryss från din valkrets. Jag vet var du bor! ;-)

Anonym sa...

Jag röstade på en radioman redan i torsdags. :)

Fredrik Bojerud sa...

Ankersjö räknas inte! Fegis! :-)

Kan tänka mig att det fanns en annan Fredri(c)k på den gula lappen som lockade dig till synd och fördärv.

Anonym sa...

Nu förväntar du dig att jag ska röja valhemligheten här!

Men Ankersjö behövs i kommunen och ingen annanstans, och en annan Frederick är nog aningen för ehm extrem(?) för min smak...

Fredrik Bojerud sa...

Som sagt... Jag vet var du bor!

:-)

Delar din uppfattning om Federley.

Han är lite väl långt ute på kanten ibland. Men han är i vilket fall som helst en utmärkt representant för "Stureplanscentern".

Tack för din röst... kanske! :-)