tisdag, februari 28, 2006

BATTLESTAR GALACTICA - Ännu en riktigt bra tv-serie

Jag har tidigare tipsat om bra tv-serier på min blogg. Nu har jag upptäckt ännu en amerikansk kvalitetsserie som bereder mig mycket nöje.

En bekant tipsade mig om tv-serien BATTLESTAR GALACTICA. Han hävdade med bestämdhet att den skulle passa mig.

Efter att ha sett 11 avsnitt på 4 dagar kan jag inte annat än att hålla med.

Låt dig inte luras av att det är science fiction. Serien bjuder på förstklassig drama med action, politik, psykologi, romantik och religion. Här ställs moraliska och etiska spörsmål på sin spets och allt är ytterst välgjort.

Du hittar BATTLESTAR GALATICA på en torrentssite nära dig eller hos en välsorterad DVD-krämare.

Se den!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag kan bara hålla med.

Anonym sa...

Instämmer även jag, Battlestar är RIKTIGT bra TV.