onsdag, mars 28, 2007

Vårreflektioner

Förmögenhetsskatten försvinner.

Kollade med min finanskompis C. Han sa att det var bra. Litar på honom. Litar på att beslutet kommer att göra mer nytta än skada.

Våren är här!

Sol = Bra.
Pollen = Jobbigt.
Vårkänslor = Beror på till/från vem :-)

GI-metoden.

Funkar för mig!

Riktigt goda luncher med riktigt gott sällskap på riktigt fina restauranger.

Funkar för mig!

Tjänstemännen på Stockholms Stadsrevision.

Hur sköna och proffsiga som helst. Stadens granskning vilar i trygga händer.

Centerstämma på lördag med risk för en och annan politisk strid.

Spännande.

Promenader längs Riddarfjärden i solskenet.

Att rekommendera.

Ordförande Persson.

Är det redan slut? Och hur slut är Göran!?

Så skall det låta.

Senaste programmet (som jag så i efterhand via svt.se) var mycket underhållande.

Min son och hans cykel

Fyller mitt hjärta med glädje och värme när jag ser honom cykla fram genom vårvärmen med sitt stora leende på läpparna.

The Daily Show och The Colbert Report

Probably the best TV in the world!

Orka blogga!?

Inte när det finns så mycket annat kul i livet.

Avslutningsvis.

Fyll åren med liv inte livet med år!

Ta hand om dig!

Inga kommentarer: