måndag, mars 05, 2007

Kolla in...


...www.bojerud.se

4 kommentarer:

Markus "LAKE" Berglund sa...

Ska du inte leta reda på en bättre bild, du är ju egentligen ganska snygg...

Dessutom kan man ju undra om det inte finns några begränsningar för en anställd radiopratare att ta jobb som reklamspeaker?

Fredrik Bojerud sa...

Nej, det finns inga begränsningar. Och snygg!? Tack, det säger min fru också, dock är jag själv inte lika övertygad.

Tack för att du kommenterar Markus!

perankersjo sa...

Snyggt företag i alla fall :-)

Eftersom du är så blygsam själv kan du citera mig istället:

"Fredrik Bojerud lyfte radiostationen Rockklassiker från ingenting, med små resurser, till en av Stockholms största och mest långlivade stationer. Han är dessutom en av de mest inspirerande människor man kan arbeta med - Signatur föredetta programchefskollega"

Synd bara att du är så envist emot skyskrapor. Men det hör ju inte hit.

Fredrik Bojerud sa...

Tack Per! Dina vänliga ord gör mig rörd och aningen förlägen.


BTW,
Jag gillar skyskrapor, men är inte besatt av dem. :-)